Jasmine Sjökvist

Direktlänk till inlägg 19 maj 2015

Torsdag

Av Jasmine Sjökvist - 19 maj 2015 15:06

Hejsan!
Imorse hade jag sovmorgon till 20 över 9. :D
Jätte skönt å sova 1 h till :p
Just nu sitter jag på slöjden och har precis blivit klar med mitt kuddfodral. Blev jätte nöjd.
Efter slöjden ska jag, min lillebror å min bästa kompis gå på gymmet och träna.
Ska bli Fit inför sommaren 2015.
Sen när jag kommer hem ska jag äta middag och troligtvis göra läxa..
aja ni får ha en fortsatt trevlig tisdag. Hade.?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Sjökvist - 3 januari 2016 20:09

Hej allihopa, God Jul och Gott nytt år!   Hoppas allas nyår var bra, min var det iallafall fick fira den med min bästa kompis. Skolan börjar om 1 vecka vet inte om jag är taggad men men.. Idag har jag gjort iprincip ingenting. hahah imorgon...

Av Jasmine Sjökvist - 28 december 2015 17:51


Hej alla. Ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni har fått vänta så länge. Iallafall så ska ni få en uppdatering. Har börjat på barn och fritid på Dragonskolan i Umeå. Trivs jättebra i min klass. Har fått massa nya kompisar och trivs med all...

Av Jasmine Sjökvist - 17 juli 2015 19:50

Hejsan allesammans! ber så hemskt mycket om ursäkt att ni fått vänta så länge. Haft mycket att göra, och jag har varit med om något tragiskt så har inte velat blogga för jag inte mått bra å varit ledsen. Men ska försöka förbättra mig nu. iallafal...

Av Jasmine Sjökvist - 13 juni 2015 16:48

Hejsan ledsen att ni fått vänts. . I onsdags gick jag ut 9:an skönt! Senare på kvällen gick jag på 9:ornas avslutnings middag = till förrätt fick vi lite nacho, korv, skinka, ost å nå såser. Till varmrätt fick vi kyckling file me sås å sallad å pom...

Av Jasmine Sjökvist - 2 juni 2015 17:51

Hej alla! ledsen att jag inte bloggat på länge haft mycket att göra men nu hoppas jag att jag kan blogga igen. Igår hade vi friluftsdag vilket resulterade regn...ja ni kan ju fatta själva hur de va att cykla i ösregn... aja..Idag hade vi vårkonser...

Presentation


Don't judge a book by it's cover

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards