Jasmine Sjökvist

Alla inlägg under juni 2015

Av Jasmine Sjökvist - 13 juni 2015 16:48

Hejsan ledsen att ni fått vänts. .
I onsdags gick jag ut 9:an skönt!
Senare på kvällen gick jag på 9:ornas avslutnings middag = till förrätt fick vi lite nacho, korv, skinka, ost å nå såser. Till varmrätt fick vi kyckling file me sås å sallad å pommes. Till efterätten fick vi kladdkaka med grädde, jordgubbar och vanilj pannacotta med passionsfrukt. De var jätte gott. Senare på kvällen gick vi alla på Artedi Goes Wild och dansade, träffade folk å hade bara allmänt kul. Och Kristian Täljeblad kom..omg..fick en bild med honom..jätte glad. Vi for hem runt halv 2 på natten. Sen på torsdagen så packade jag för slussfors där jag är nu. Kommer vara här tills nästa söndag. Ska försöka blogga så mycket som möjligt men ni alla ha en fortsatt trevlig lördag kväll. Så ses vi. Hade

Av Jasmine Sjökvist - 2 juni 2015 17:51

Hej alla!
ledsen att jag inte bloggat på länge haft mycket att göra men nu hoppas jag att jag kan blogga igen.
Igår hade vi friluftsdag vilket resulterade regn...ja ni kan ju fatta själva hur de va att cykla i ösregn...
aja..Idag hade vi vårkonsert vissa var bra vissa inte men men...
imorgon har vi nior avslutningsfika vilket jag ser fram emot.
sen på torsdag är de brännbollsturnering och på fredag är vi lediga sen går vi måndag sen lediga tisdag sen examen på onsdag jippi ???? längtar tills sommarlov!!!!
Ha en bra fortsatt tisdag hejdå.

Presentation


Don't judge a book by it's cover

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards